Merci de l'info, tu as trouvé ça où ?
Tu peux l'avoir içi => C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione
tu as un fichier CHANGELOG qui reprend toutes les maj
Merci de l'info, tu as trouvé ça où ?
Tu peux l'avoir içi => C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione
tu as un fichier CHANGELOG qui reprend toutes les maj
tu peux aussi faire des sauvegardes de tes setup ...
je prefere le hotstint que le hot lap, ..
et puis en hot lap je suis tellement rapide que même le chrono ne sait pas combien je fais au tour
Je confirme le fait désactiver le rétro virtuelle en solo me fait récup plus d 40 FPS !!!
faut revoir les options graphiques peut être... tout a été remis comme à l'origine de la build 1 ...
J ai aussi été étonné de la baisse de fps . une dizaine sur le multi ..
en solo .. c et un peu plus pire ..15 à 20 je dirai
Je viens de faire quelques tours comment dire une tuerie
je plussois !!!!
ils ont vraiment fait un boulot énorme
j aime bien le nouveau radar !!!
je confirme tes propos ,dans le sinueux et la descente ,c pas évident avec l opel , par contre j use beaucoup trop les pneus avec cette voiture je ne sais pas comment je fait , mais en une demie heure je flingue bien l avant droit ,pour 2h ça va être dur de tenir des chronos ....
j ai la solution ... RALENTIE !!
Plus serieusement, l OPEL est pour ma part, pas de difficulté majeur avec l'opel sur la montée ou la descente .. sauf des murs parfois un peu trop proche ....
OUI BAH ... Ils viennent de communiquer sur le site officiel un changement radical sur le mp mais aussi une refonte du Rating, avec une remise à zéro ..
franchement hate de voir tout ca
oui ..... faudrait juste pouvoir mettre la mise à jour en route ....
Je serai parmis vous !! mais quel tuture ??? je sais pas
Peut etre l'opel pour rouler avec franckyone01
ils retravaillent l'AI que je trouvais trés bon ... j espere qu'il sera encore meilleur !!
Not this week unfortunately. Don't worry, we'll keep you all updated when we have more info to share...
TODAY OR NOT TODAY la build 6 ?
C:\Users\xxx\Documents\Assetto Corsa Competizione\Setups
Apres il te faut le mettre dans le fichier de la voiture et du circuit
si tu n'as rien il te faut alors faire une sauvegarde d'un setup "bateau" par voiture et par circuit pour qu'il soient créés.
Va dans C:\Users\XXXX\Documents\Assetto Corsa Competizione\Config
*edit
fichier HUD
Et modifie la ligne "fPSVisible": en y mettant 1 au lieu de 0
C est ouvert !!!
v0.5.0 Changelog 2 GB
- New Emil Frey Jaguar G3 car.
- New laserscanned Circuit Zolder racetrack.
- New special events with online leaderboards.
- Fixed disappearing main menu UI in VR.
- Texture memory optimizations.
- Fixed a chase cam rotation bug.
- Fixed a TV camera bug.
- Car light improvements in TV camera views.
- New inertia calculation method and new more accurate inertia value (advice for setups, use softer fast damper to let the body move and settle, instead of having the car and wheels jumping)
- New motion ratio calculation for dampers resulting in more accurate values dedicated for each car.
- New ABS feature. ABS now never lets higher than 70% difference between left and right brake pressure. Improves behaviour on extreme torque vectoring, like braking and going through a water puddle with one side of the car, but can result in inner wheel locking if driver insists braking hard while turning into a turn. Might need more rear brake bias on certain cars.
- Improved ABS logic, resulting in better turn-in under braking, on certain cars (most notably modern cars such as the Huracán, F488, BMW M6).
- Improved TC off on gear-change functionality. TC is instantly switched off and on again when a gearchange occurs, in order to protect the engine and drivetrain from heavy vibrations, especially on situations where kerbs and the engine limiter are involved (part of real cars' TC logic too, occasionally they will even not allow the gearchange). Now the TC off timing is car-dedicated and optimised. Some cars might handle a gear change better than others.
- Improved tyre thermal model, especially wet tyres.
- Improved tyre grip when tyres are overheated, such as after a spin.
- More tyre wear when tyres are overheated, no free meal.
- Corrected bumpstop position and functionality of the Ferrari 488 GT3.
- New ECU maps for all cars. ECU maps now influence power, fuel consumption and throttle maps. Usually the lower number is the more powerful and has the most power consumption. After the initial 3-4 values, it switches to wet ECUmaps with similar power and fuel consumption but different throttle maps. Please check the official forum for all the released cars' ECU map characteristics.
- New launch control for all cars. Now with manual clutch, just engage 1st gear, put the clutch and accelerator to the floor and the engine will stabilize around 5000rpm. Release the clutch gradually while keeping the accelerator fully open to avoid stalling.
- Audio engine optimizations
- Fixed potential wrong volumes switching cameras
- Fixed time multiplier for the end race replay
- Fixed wrong trackmap cars position during replay
- Intro sequence updated